Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/18/2021 in all areas

  1. It's my birthday and because it is my 27th birthday, I want to take this opportunity to share something with you guys. Some of you may know that I have been struggling with my gender identity for quite some time now. Actually, I have been struggling with this since I was a little child. This forum has always been a place for me where I feel safe, no matter what some of you got me through. I met some dear online friends who I love and cherish everyday, even though we don't always speak every day ( @Royale, @Entea & @Simón.) and this year has been extra special, since I met some amazing ne
    15 points
  2. Perhaps her sexuality is just fluid, and due to her having privilege of being perceived as straight to most of the world, she rightfully doesn't feel it's fair to say she represents the LGTBQ+ community, when so many of us face prejudice and discrimination due to our sexuality or gender identity that she hasn't. More than anything, her saying this feels very self aware. I say this with absolutely no bias at all, Lady Gaga, of all pop girls and public figures, is NOT the one to be problematic when it comes to LGBTQ+ issues. She has walked the walk just as much as she has talked the talk. F
    13 points
  3. 12 points
  4. Hey FOTPers. I'm just lowkey letting you all know I'm going to be leaving FOTP soon after I get everything sorted with the News Team. I've become distant with this forum and I can only take this as a sign that this chapter is closing in my life. I want to thank all the members on here who have welcomed me into their lives with us becoming friends. You're the reason that I've stayed throughout the years on here so thank you If anyone wishes to keep in contact with me, you can PM on my Twitter. However, those that I know closely can ask for my WhatsApp on here as that is the platform I use
    12 points
  5. That’s me had my COVID Booster done
    9 points
  6. There is a point to be made about pop stars using rap music and rappers to give themselves a "edge" but the Dua and DaBaby incident isn't one of them. DaBaby got dropped cause he's a dumbass that said stupid shit.
    8 points
  7. Going from Prima Donna to Morning Dessert and Sex for Breakfast and then move onto Lift Me Up...the Madam really wanted people to develop brain aneurysm with this section, it seems.
    8 points
  8. Some of y'all are really comparing "more performances/promo" with "more success" No amount of promo would've made Chromatica's sound more trendy, and while Stupid Love or Rain on Me might've had a little more chart longevity, and Sour Candy may have gotten released as a single... that's about it. Once an album drops, it's pretty common for singles not to make much noise due to streaming. Add the fact that Gaga really catered to a certain demographic (particularly gays, LMs and club fans) with Chromatica and it really wouldn't have been much of a smash. It wasn't much more than a "Gag
    7 points
  9. Omg for some days now I have been prepping my food for work days and I feel so smart and adult
    7 points
  10. I wonder if they would be saying the same if a hot boy was doing this
    7 points
  11. 7 points
  12. Imagine listening to a predator and claiming he is talented and Katy is not. Disgusting. Did you lose your braincells when you went to buy tickets for the Chromatica Balls?
    7 points
  13. HAPPY NEW YEAR BITCHES
    7 points
  14. 7 points
  15. coming home to my family on 24th: after spending three days there:
    7 points
  16. 7 points
  17. I mean, this is not the best, but you can tell she has a much better voice than she has been allowed to showcase through her career. If she had proper training i’m sure she could be a pretty solid vocalist like when she was a kid. This scared the shit of me last night though, it was so LOUD
    7 points
  18. 7 points
  19. Trust me, I hear you. Only the annoying gays drag them for their photoshop. We should be glad both of them are still posting and updating their social medias in any way they want. There shouldn't be a shame in photoshopping. Making a battleground thread for it however is just a kii 'cause how do you wanna argue about this and contradict the fact you say "double standard" when in your very own OP, you bodyshame Janet.
    7 points
  20. 7 points
  21. You can complete the form here. Participants (for tagging)
    6 points
  22. Gays don’t want to admit it but it would have done exactly the same as it did with or without the pandemic. I would also like to invite the “SOUR CANDY WOULD HAVE BEEN A HIT” crowd to sit down as no, it wouldn’t have. It’s streams were decent but unremarkable and a video and single treatment wouldn’t have changed that. Blackpink does not have the chart pull that people like to pretend they do.
    6 points
  23. I'm confused... Chromatica WAS successful. It debuted at #1, had a #1 single, won a grammy, got good reviews...
    6 points
  24. I think her answer makes sense in that the interviewer did ask about her being eligible for awards and the inclusions of LGBTQ presence in the awards space. While yes, LGBTQ representation in the awards space is important, Gaga being nominated doesn't really do anything to help that - despite her being a huge ally. I think that's what she's trying to get across. I definitely think though the wording maybe wasn't the greatest though.
    6 points
  25. Stan Twitter finds new shit to be fake mad at every day. Like go find hobbies or something.
    6 points
  26. I can't believe not many students came to school today There was usually around 7-8 of them in every class that I've went to
    6 points
  27. Why YT videos are so huge when embed them? Like damn you could see it from space
    6 points
  28. This ain’t it I’m all for nudity and being comfortable in your own skin etc, but this doesn’t belong on ig
    6 points
  29. Shit Brown also has several of these A true menace to society. When will Katy?
    6 points
  30. Kylie without a dot
    6 points
  31. Maybe Music Box's vocals were better than Daydream's. Daydream had extreme elasticity, yes, but most of the time Mariah either overindulged in her singing or sounded uncharacteristically nasal. Idk.
    6 points
  32. omg so my mum's friend has this app called "TooGoodToGo" where you can buy food at cheap prices from different stores that are trying to get rid of it so it doesn't go to waste. and so my mum and her friend both went to Tim Hortons to pick up what they thought was like a small bag of cakes or whatever... they literally got like 3 x 50 piece Timbit boxes istg they taste so good!!!!
    6 points
  33. HAPPY NEW YEAR TO YOU ALL
    6 points
  34. Happy New Year! ✨
    6 points
  35. 6 points
  36. 6 points
  37. New Katy Perry is an absolute banger omg
    6 points
  38. The way Britney absolutely snapped while recording In the Zone. She did not have to go in on us so hard, but she did it anyway IT is what she did
    6 points
  39. I mean I'm sure had they asked she would've allowed the sample, she's done it before but this is a mess. Mama's gonna get her stream revenue, Mercy James needs a new piano
    6 points
  40. ROUND 5 "MAGAZINE COVER" Here are the submissions for the fifth round! Models must vote for their favorite photos here (You can't vote for yourself) Judges will post their critiques in the following hours Also, I forgot to mention this round is gonna be a double elimination! So good luck to all of you
    6 points
  41. I got Mariahs book for Christmas
    6 points
  42. The wasps nest are wasting their time. Rihanna doesn't give a shit lmao.
    6 points
  43. 6 points


×