Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/20/2019 in Status Updates

  1. 3 points
    I just rewatched Titanic for the first time since 2012 and all I can say is that it's way too much to handle
  2. 3 points
    Nah you ain't seeing things, Or hallucinating, I brings that levity, Take me for a ride. Light in the sky let's fly high, Boy I got you caught up inside of my haze, And you're gonna be gone for days I'm like that ooo weee, You're fiendin to blaze up, And taste me, Got flavor like ice cream, 'Cause I'm that chick you like. A BOP!!!
  3. 3 points
    I really can't believe the history Ariana's made today. I never would've thought the red-haired wack girl that could sing her ass off on Victorious would've grown into the extremely talented and successful artist she is today. She really is that girl, huh.
  4. 2 points
    "last.fm" banners broken again? FOTP get your shit together, please.
  5. 2 points
  6. 2 points
    I called in sick when I wasn't sick and now I feel awkward calling in when I really am.
  7. 1 point
    Bebe Rexha's new song is really good Chorus is incredible
  8. 1 point
  9. 1 point
  10. 1 point
  11. 1 point
    these guys make amazing rock music if y'all are interested
  12. 1 point
    Someone died, i guess you really enjoyed it!
  13. 1 point
    Break Up With Your Girlfriend, I'm Bored will never reach #1. 7 Rings is still blocking it from the top spot while being at #2 and it will be on #1 for a total of at least 5 weeks, if not 7 () weeks
  14. 1 point
  15. 1 point
    WOW Hayley Kiyoko was AMAZING 🥰
  16. 1 point
    Shawns dick must be GRAND since you can already see a small part off the meat through his boxershort
  17. 1 point
  18. 1 point
    Summerboy is a bop and should've been a single in Summer 2009
  19. 1 point
    you better shape up cause i need a man and my heart is set on you
  20. 1 point
    I hope the fucker that gave me this cold dies a horrible, screaming death.
  21. 1 point
    I just had vegan pad thai what ariana mentions in NASA and she probably eats it like that too ‘cause she’s vegan and now I basically shared a meal with her omg YES
  22. 1 point
  23. 1 point
    I never knew Aretha Franklin had her first baby at 12, I-
  24. 1 point
  25. -1 points
  26. -1 points
  27. -1 points
    Ariana said that none of her favourite artists have #1s, EXCEPT Madonna. That means Mariah ain't one of her fave artists.
  28. -1 points
    @Régine Filange Miss @The One Beyond All is currently spewing his bullshit on Madonna-Infinity. His username: "Lucifer's Angel".
  29. -2 points
  30. -3 points
    Jordyn Woods securing her bag is what I'm all about. Get it girl


×