Jump to content

Benji

Members
  • Post count

    15,514
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Benji

  1. will you ever stop relying on that one album? sorry but have you seen a cyndi lauper claiming she is successful because of time after time? or a xtincta stan saying she's successful because beautiful? you've got to look at the bigger picture hun
  2. Benji

    i mean we all knew she was using the gays for pandering but ig in a few years she will make headlines for saying dumb shit about the fags like that T.a.T.o.O. chick
  3. yall gays fighting over some few k's like this is embarrassing. i wish y'all would stan someone successful and talented like katy and adele so you would see how it looks from the outside. its impressive gaga's 4th studio album is doing on par with madonna's 13th
  4. love how you especified that this is non music related when none of the threads here are actually music related
  5. are you gays still trying it with that? how come her songs have no substance when children with cancer, people going through hard times and people ill and hopeless around the world feel good with her songs?, she inspires people on a daily basis. britneys songs substance? probably greasy brazilian amateur porno you could find on xvideos along the likes of nicki minaj and lady gaga.
  6. are you gays still trying it with that? how come her songs have no substance when children with cancer, people going through hard times and people ill and hopeless around the world feel good with her songs?, she inspires people on a daily basis. britneys songs substance? probably greasy brazilian amateur porno you could find on xvideos along the likes of nicki minaj and lady gaga.
  7. Benji

    Discussion

    its flattering you remember that. but its not even in the same context, also being rockish doesnt equal having a rock influence
  8. Benji

    Discussion

    again, me saying that her songs are not even remotely rock, implies that i disagree with what you're stating, fact being, there's not a trace of rock music in any of the songs you just posted.
  9. Benji

    Discussion

    hmmmmmmmm
  10. Benji

    Discussion

    literally NONE of her songs are remotely rock let alone metal, stop this
  11. also, isnt it sad how not only one but TWO gaga albums could be considered here, artflop and joanne
  12. only joanne britney jean and lotus should be here since its not only the general consensus buy a fact that there shit and no one wants to hear that the rest, they are appreciated or were there first efforts
  13. Benji

    umm wtf you do realize how fucking classist this comment is? besides, people of all social levels listen to this kind of music also i absolutely cant at y'all gays acting superior when all listen to pop music which is the lowest common denominator and its taken just as seriously by people lmfao fucking inferiority complex
  14. Benji

    same but Lady GaGa
  15. Benji

    same but Lady GaGa
  16. Benji

    umm wtf you do realize how fucking classist this comment is? besides, people of all social levels listen to this kind of music also i absolutely cant at y'all gays acting superior when all listen to pop music which is the lowest common denominator and its taken just as seriously by people lmfao fucking inferiority complex
  17. the biggest oxymoron of it all is that shitga says spread online kindness but all ive seen this thread is monsters attacking people like they usually do?
  18. right sis, im so pressed because britney sold loads in a whole different era and context than katy is in since she debuted! like, do u really think there's no other reason as to why someone would call britney talentless besides the fact that she actually is?
  19. bitch cant even string a sentence together when asked about her music yet britards claim her vision is implemented in the records she releases and she's actually involved in it not to mention there's no substance at all in her music like it must be so embarrassing to stan for her. she doesnt even know what's going on around her. imagine stanning for literally a manufactured, human puppet with big corps milking off her name and brand because there are still stupid gays who will pay to buy her music and to see her live flapping her arms around to the album playing
  20. shes literally a big nosed version of halsey anyone who has suffered of any of the conditions she claimed to have or has went through that should feel offended and the fact that some monsters still stan for this pandering trash is puke inducing
  21. lol at you reducing this thread to the meme. keep ignoring the fact that shitney is a talentless hack and yall are deluded fucks trying to find excuses like th eones in the title to feel somehow better! soz not soz
  22. Benji

    congrats to demi if only the restriced number of people who gave her a nod had bought her album
  23. britards seem to bring it up all the time you do realize that it only means she funded the album? also, I cant at it being her most "personal" gimme gimme moar??
  24. Benji

    this. least us katy cats always had the same stance
×