Jump to content

Alejandreaux

Members
  • Post count

    9,684
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Status Updates posted by Alejandreaux

  1. it's not a sin, it's a blessing

    you taught me my lesson

    you ate all of my pussy and then you asked me for seconds

    wanna learn some shit? just take classes 

    so cool with the shit, I suck dick with sunglasses

    5b7733e7d473452278bb3a982b81f6d4.200x160

     

     

  2. Million Reasons only needs 1k more sales to snatch that top spot on iTunes omfg giveup1

     

    1. Jony

      digitalsalesdata isn't very accurate jj1 But Drake is dark red and MR is probably gonna be #1 soon kr1 

  3. monsters still trying to push Artpop on people in 2016 like

    VAU5hW3.gif

    1. H.O.N.E.Y

      It's their Bionic, whereas JoANNA will end up their Lotus. 

      VAU5hW3.gif

  4. I just realized my two all-time faves always release their albums during the same year omfg scream1

    2008: The Fame / IASF

    2011: BTW / 4

    2013: ARTPOP / BEYONCÉ (both capitalized!?!?! scream1)

    2016: Joanne / Lemonade

     

    I think they're running an experiment together to find out how many wigs can be YANKED in a single calendar year scream1

     

     

    1. Show previous comments  3 more
    2. Alejandreaux

      @Infrared Britney has released albums since Blackout??? scream1

       

       

    3. Infrared

      @Alejandreaux Didn't you hear? Glory got a 71 on Metacritic! 

    4. Anna-wa

      Gaga/Bey is real. #confirmed

  5. mom: i dont care if you listen to music quietly in your room but could you just keep it down please? its 2am and im trying to sleep:

    me: ok :)

    me 15 minutes later:

     

  6. THIS IS LITERALLY BOUT TO BE THE BEST SEASON OF AHS YET ahs1 IM SHAKINGGDFF ahs1

     

     

    1. Aidan.

      I AM SHOOK jj4

      THEY BETTER DELIVER jj4

      This season is gonna be sooo different

    2. Alejandreaux

      somehow theyve managed to make the whole show feel fresh and original all over again like they did with MH in 2011 ahs1 idk who lit a fire up under Ryan Murphy's ass this year, but i'm living for the growth bitch, im living for the growth antm1

       

       

       

  7. anyone need me to gift Perfect Illusion to them on iTunes? wendy1

     

     

    1. Show previous comments  6 more
    2. Sylk

      charitable king cry6 

    3. Chris Morlock

      4 minutes ago, Alejandreaux said:

      did you check your email? interesting1

       

      i cant access iT on desktop can i? fall2 

  8. can someone please help me make an avi out of this pic? mine keeps turning out too small jj3

    Cr629HMW8AAW4aF.jpg

    1. Show previous comments  3 more
    2. Taylor

      Is this ok? It doesn't crop the best because of the height jj3 

      6HqayxK.jpg

    3. Alejandreaux

      omg yessss thank you tayallah! yas2yas2yas2

       

       

    4. Taylor

      No problem jj2 

  9. CAUGHT UP IN YO SHOW

    BUT AT LEAST NOW I KNOWWWWW

    tumblr_inline_n78s3iJAat1r2ekvx.gif

    tumblr_inline_n78s3iJAat1r2ekvx.giftumblr_inline_n78s3iJAat1r2ekvx.giftumblr_inline_n78s3iJAat1r2ekvx.giftumblr_inline_n78s3iJAat1r2ekvx.giftumblr_inline_n78s3iJAat1r2ekvx.gif

     

    1. Scully

      it wasnt laaaaahv

      it wasn't laaahv

      it was a perfect illusion

      bey6

  10. THE SINGLE COVERRRRRR

    CrtJriPWAAAfuBW.jpg

    1. Show previous comments  3 more
    2. Kleth

      I feel so weird, but I like this, I mean I knew she was going to do something different this time antm1brit2

    3. Kleth

      I feel so weird, but I like this, I mean I knew she was going to do something different this time antm1brit2

  11. WAIT WHAT???? ahs1

     

    1. Show previous comments  1 more
    2. Sylk

      can we trust him? awk1

       

       

       

       

       

       

      wait .. geddit? jj5 

      TRUST?! xtina8 

      lmfao1 

    3. Alejandreaux

      lmfao sylk get out my face with this mess lmfao1

       

       

  12. MA MA PA PA PA

    PERFECT ILLUSION

    CrssXTPWEAAOGd0.jpg:large

    1. Taylor

      Assfjsklowosj not already lmfao2 

  13. ... well? jj1

     

    1. Show previous comments  2 more
    2. ♚Missy♚

      It's very ARTPOP though jj2 

    3. Alejandreaux

      The Born Brave bus will be coming soon to a city near you just be strong sis katyanna1

       

  14. ok @Ryan idk when I followed you on snapchat, but your sims 4 gameplay has me SCREAMINGGGGGG in my house at 4 in the morning lmfao1lmfao1lmfao1lmfao1lmfao1lmfao1

    im literally sitting in my bed weeping rn lmfao1can you please make this a weekly thing or post it to a blog or something lmfao1

     

     

     

    1. Ryan

      lmfao1 you better STAN for Amelia Chanel cry7 

  15. 9/9/16 - FIRST NEW GAGA SONG IN 3 YEARS

    9/10/16 - IM GOING TO THE FORMATION WORLD TOUR

    @Onika can you get my funeral/memorial service thread together please? Im not gonna make it to 9/11/16

    tumblr_inline_nvcchfZoSM1t01saf_500.gif

    1. Hylia

      Her magnum opus CTC came out 2 years ago!

  16. lol nawt battleground becoming GAGAgrounds recently tho brit15

    when brit15

    will brit15

    ur brit15

    fave brit15

  17. when Beyonce won the Video Vanguard award in 2014 it was BEYONCE'S NIGHT oprah13

    and when Rihanna won the Video Vanguard award in 2016, it was BEYONCE'S NIGHT oprah13

     

     

     

    1. Sylk

      When you won Best New Member, it was SYLK'S NIGHT tina1 

    2. Alejandreaux

      When i won Best New Member it was still BEYONCE'S NIGHT because they played Formation while i receieved my award oprah4

      A LEGEND oprah4

      Im talking about me, not Beyonce oprah4

       

       

  18. I JUST GOT HOME FROM WORK

    IM SO FUCKING SCARED TO WATCH BEY'S PERFORMANCE

    YALL ARE TALKING LIKE IT WAS THE GREATEST OF ALL TIME

    1. Show previous comments  4 more
    2. Taylor

      it was

      it's up there with Gaga's 2009 performance ny1 

       

       

       

       

      just kidding it's really not but it's the best performance since then ny1 

    3. Sylk

      It was up there with Gaga's performance yes! 

    4. Princess Aurora

      it was awesome 

  19. gaga partying with father john misty last night has me listening to his albums rn ahs1

    this album is literal PERFECTION

    Image result for i love you honeybear

     

    1. Taylor

      So he's not a priest lol2 

    2. Alejandreaux

      no lmao dead2

      hes an artist and his music is really fucking good tbh ny10

      he was in lana del rey's "freak" music video too iirc, so there's also that! ny10

       

       

  20. WHY AM I JUST NOW REALIZING THAT I HAVE TO WORK THROUGHOUT THE ENTIRE VMA'S SHOW TONIGHT

    tumblr_msp91swkK91r6teipo1_400.gif

    IM SO FUCKING PRESSED KAJS NLDIUA.DNKJ

    tumblr_msp91swkK91r6teipo1_400.gif

    1. Chris Morlock

      call out sick

      tumblr_msp91swkK91r6teipo1_400.gif

    2. Alejandreaux

      i should tbh

      this is an EMERGENCY

      tumblr_msp91swkK91r6teipo1_400.gif

  21. Are you ready for Perfect Illusion?

    123512.gif

    or are you HETEROSEXUAL? 123512.gif

     

    1. Show previous comments  2 more
    2. Scully

      Changing the world one sequin at the time. #FOTPwillneverbelowbrow

      123512.gif

    3. ♚Missy♚

      #HeteroPride

      123512.gif

    4. Taylor

      42 minutes ago, ♚Miss Wank$♚ said:

      #HeteroPride

      123512.gif

      Sure Jan.gif

      123512.gif

×