Jump to content

GlenCoco

Members
  • Post count

    5,892
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by GlenCoco

  1. Yeah it sounds like a Cardi B demo but a few tweaks and we have a bop but if this is the direction of the album I'm for it btw the rap makes no sense , they just threw random words but still BOP
  2. Britney Spears Katy Perry Ariana Grande Christina Aguilera Taylor Swift Dua Lipa Selena Gomez Lady Gaga Rihanna Beyoncé Mariah Carey Ellie Goulding Madonna Kylie Minogue Lana Del Rey
  3. Well here in Mexico her X tour didn't do that bad, the problem is they booked a big arena, while they needed to book a smaller one, also the tour had bad reviwes since she performed few songs and the show was very short, and also the Mexican media hates her after her diva behavior back in 2000 with some producers ....
  4. Yup I have to say here in Mexico, Pero Me acuerdo de ti, contigo en la distancia y Flasas esperanzas are CLASICS!!! even her song with Alejandro Fernandez back in 2013 became a classic I think her spanish album is what she needs right now, I mean her voice + a nice ballad = a hit in latin America
  5. This song is a solid 10 if yall rate this lower than a 8 yall need help
  6. Hot N Cold: 12 California Gurls: 14 Teenage Dream: 36 + Firework: 92 Last Friday Night (T.G.I.F.): 16 The One That Got Away: 20 Part of Me: 20 Wide Awake: 30 Roar: 14 Chained to the Rhythm: 14 -
  7. the album is much better the title track sounds like a EXO reject but the visuals are great
  8. Getaway Car The Last Time New Romantics the 1 The Man Should've Said No coney island Fearless Ours
  9. I have the sims 2 on my pc .. I tried to play it But i have to say its so outdated, the building mode. the buy mode, ugh ..... I wish they release something similar for the sims 4 + the trailer is iconic which it looks it might be coming soong
  10. glad to see you doing this! you are getting better and better <3
  11. Complicated 55 + Don't Tell Me 15 - Girlfriend 50 What the Hell 85 Here's to Never Growing Up 35
  12. ZAYN - Pillowtalk (2016) Bruno Mars - Grenade (2011) Katy Perry feat. Juicy J - Dark Horse (2014) Kelly Clarkson - Stronger (2012) Ariana Grande - 7 Rings (2019)
  13. Thank you but no thank you I was a stan of M5 but after their 5th album I'm pretty much over them this collab is Random AF
  14. List Slumber Party (Britney) Love Story (Taylor's Version) (Taylor) 911 (Gaga) 34+35 Remix (Ariana) Reflection (Christina) Flames (Avril) Let Me Reintroduce Myself (Gwen) We're Good (Dua) Baila Conmigo (Selena) Not the End of the World (Katy) Believe It (Rihanna) Savage Remix (Beyoncé) New Love (Ellie) Streets (Doja) Stronger (Kesha) Oh Santa! (Mariah Haven't heard or don't care sorry Real Groove (Kylie) Chemtrails over the Country Club (Lana) Crave (Madonna)
  15. Ineed, the album is great tbh Her political views and her ''bad'' image made the public hate it but the album is so great (but the visuals and cover are trash)
  16. Lol the Dojo Cat section just have 7 post since it was added and 5 are people saying what song are they listen to  dead2

    1. Show previous comments  12 more
    2. Chris Morlock

      Chris Morlock

      I've been stanning Shakira's Spanish versions of her more recent albums lately. Haven't listened to her non English albums yet. 

    3. ISlayForX

      ISlayForX

      Ewww @Chris Morlock Shakira's last great song was Underneath your clothes. She used to be my absolute fave and the first artist i ever stanned for.  Her music in spanish back when she was an actual musician and not a sell out to become a brand was just golden.

    4. BabyMario44

      BabyMario44

      @Chris Morlockmy faves are Laundry Service, She Wolf, the 2 Oral Fixations, Donde Estan Los Ladrones, 2014 album and Sale El Sol (her Laundry Service 2.0) 🥰🥰

  17. Yas !!! stan the most hated/underrated diss track of all time
×