Jump to content

Tahj

VIP Premium
  • Post count

    23,449
  • Joined

  • Days Won

    6

Status Updates posted by Tahj

  1. bitch this avi is CUTE wow rav2 

    1. Tomás

      Tomás

      ty omg the person who did it kinda snapped whit2 

    2. Tahj

      Tahj

      !!!! they ate that damn.... the talent! bey11

  2. Tahj

    WHAT THE FUCK?!?!? MY QUEEN YOURE POSTING AHHHHHH

  3. This is for Tomás you big fat white nasty smelling fat bitch why you took me off the motherfucking schedule with your trifling dirty white racist ass you big fat bitch oompa loompa body ass bitch I'm coming outside and I'm going to beat the fuck out of you bitch and don't even call the police today because I'm gonna come unexpected and wait on yo motherfucking ass bitch I'm gon beat the fuck out of you bitch cause you did that on purpose with your aundry racist white ass danhard bitch watch I'm coming bout to fuck you up bitch I'm telling you watch I know what kind of car you drive I'm gonna wait on you and I'm gonna beat yo ass bitch cause I'mma show you not to play with Tahj's money BITCH!

    KbiA0Xr.gif

    1. Tomás

      Tomás

      so it's ok when u do it? wow

    2. Tahj

      Tahj

      omg not me just now seeing this i'm serving you to me 24/7

    3. Tomás
  4. oh yes sir, it turned out to be CUTE. we stan chimichango in this household.

    59oKMy3.png?1

    1. Tomás

      Tomás

      wbk! the fotp account AND the twitter account. an era ladies

      59oKMy3.png?1

  5. Pop girl stans looking at this situation like

    Dmi6AqBV4AAA1f0.jpg

  6. Bitch this WIG oh yes ma'am.

     

     

    1. Show previous comments  1 more
    2. Tahj

      Tahj

      I pray it does, her new hairstylist can stay forever. Fuck. sob1 

    3. Kylie

      Kylie

      Except for this wig

       

    4. Tahj

      Tahj

      That’s why the lady who did that wig is GONE, we don’t want that shit ever again. 

  7. Fucking embarrassing. Honestly truly embarrassing. Yikes.

    bey10

    1. Royale

      Royale

      You switched to a Beyoncé avi real quick jsjsjsjs

    2. Tahj

      Tahj

      I sure the fuck did. 

    3. G like MC

      G like MC

      the name change rip4 u smart tho 

  8. mood for the rest of the night. goodnight everyone.

    VKU87io.png

  9. xoxo

    1. Tomás
    2. Tahj

      Tahj

      I love you jasknjdsad

  10. When your tweet hits 14k likes, whew I might've snapped. I love my fans and supporters xoxo!

    nicki3 

    1. Tahj

      Tahj

      1 hour ago, Urbanov said:

      So are you a Twitter personality now? rih1 

      Yep, Twitter better start sending me them checks and royalties! ny9 

  11. why is the Apes**t video off YouTube? Oh sweetie there is trouble in The Carter Household.. and guess who I'm blaming? JAY Z.

  12. I'm screaming @ ppl thinking Nicki is afraid to release, y'all do know ALL her past 3 albums were pushed back hella times right? especially Pinkprint. rip4 

  13. Rihanna really did snap on Man Down huh? I can't wait for new music from her.

    ny9 

    1. LittleDudeNT5

      LittleDudeNT5

      Such an underrated song cry9

    2. H.O.N.E.Y

      H.O.N.E.Y

      #ICONICSLAYAGEMASTERPIECEWILLGODOWNINHISTORYASHERBESTSONGYET

       

       

      proxy.php?code=52d529b15670e62d0e3d61815

    3. The Plague

      The Plague

      the little drummer boy could neVER 

  14. miss.... vanjie.

    Image result for nicki atrl gif

    1. Tomás

      Tomás

      DKJDKJJKD delete!

  15. RkdnuyJ.thumb.png.1e87353d4ba3fa29c7f6f89fca518d65.png

    Boo!! I am the qween of dislexyia Bella Star, nice 2 meat yew.

  16. What it feels like when you eat a biscuit from Popeyes and you don't have anything to drink it down with.

    4URAvo3.png

    1. The Velvet Rope
    2. Saiga

      Saiga

      omg that's why I always save a last drink because we don't have refill in here wendy4 

  17. OMFG someone on last.fm put this as Halsey's picture. I'm screaming.

    Halsey

    1. Saiga
    2. Systemagic

      Systemagic

      Almost tops the whale pic on Demi's dead7

  18. Wild wild wild when I'm with you all I get is wild thoughts!

    *guitar starts playing*

    Image result for gretchen dancing gif

  19. The Crying Game is the best song on The Pinkprint honestly, fave did THAT!!!

    Image result for gretchen gif

  20. @Snow is my husband. @Hyun. feels like a downgrade after having been with him. Hyun always moan to the tune of BTS songs.

    1. Show previous comments  5 more
    2. Hyun.

      Hyun.

      stay away from me thank you very much

    3. Snow

      Snow

      Don't worry darling, everyone's gonna be doing that once they know what you stan.

  21. Turtlenecks turn me on. I dont know why its just something about that tightness. Dont kink shame please, its been hard for me. Thanks for understanding!

    1. Show previous comments  6 more
    2. Hyun.

      Hyun.

      we're all here for you <3

    3. Snow

      Snow

      We will love you regardless of your sexuality.

      xoxo

    4. Holiest Dreams
  22. Tahj

    it would be nice if you said hi once in a while.... bitch! wub1

    1. Laura

      Laura

      I'm here.... bitch! bey3

  23. Tahj

    now you know how heartbreak feels, xoxo. nicki3

    1. Snow

      Snow

      at least i finally feel something from you <3

×