Jump to content

Daenerys

VIP Premium
  • Post count

    19,870
  • Joined

  • Days Won

    29

Status Replies posted by Daenerys

  1. "@Daenerys has quoted you in a topic"

    Image result for whatcha want daddy gif

  2. When you see @Sylk outside of a Mariah Carey concert

    tumblr_ojzpy2UIx31ql5yr7o1_500.gif

  3. Omg I need gifs dead4

    Her face dead4

     

  4. Omg I need gifs dead4

    Her face dead4

     

  5. @Daenerys the king of making avis btw

    fotp-badbloodavisharpened1.gif.562d4a79c

  6. @Daenerys the king of making avis btw

    fotp-badbloodavisharpened1.gif.562d4a79c

  7. Now the nudes of another actor from Teen Wolf leak.

    Girls, what is this?

    gaga13

  8. Now the nudes of another actor from Teen Wolf leak.

    Girls, what is this?

    gaga13

  9. Now the nudes of another actor from Teen Wolf leak.

    Girls, what is this?

    gaga13

  10. Now the nudes of another actor from Teen Wolf leak.

    Girls, what is this?

    gaga13

  11. @TattooedHeart I don't know why, but I saw the title and thought of you lmfao1

     

  12. @TattooedHeart I don't know why, but I saw the title and thought of you lmfao1

     

  13. Tell me I'm your national anthem

    Cz6L7mdXcAAdIrs.jpg:small

  14. Someone: Why do you bully @Sylk so much?

    Me:

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m2uiaohqgD1qcmn7oo2_250.gif

  15. I can't. Get out. Oh my God, I gotta do that thing for Nickelodeon. Oh my God. I love you for upvoting. Bye.

    oTOJv3s.gif

  16. I just imagined a forum without @Sylk and now my day is a little brighter 

    eHLtEfo.jpg

  17. it's Saturday, post episode 4 & 5 like you promised

  18. Guys can someone help me figure out what instrument or sound effect is at the beginning of say it right? 

     

  19. Yes the rumors are true, the Hannah Broadcasting Incorporated Company, aka the HBIC, will be premiering a new show soon!

    CnUsiAZ.png

  20. heard yall was talking shit about my girl eve1 

×