Jump to content

doja

Members
  • Post count

    7,162
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Status Updates posted by doja

  1. broke w expensive taste is such a classic cry6

  2. how do i stop the same 3 users from spam tagging me in shit idc abt every time i get off the sitedead4

    1. Max

      Max

      "Please stop tagging me, I'm not interested :) "

  3. where did the cat version of this emote goslaycat

    it was iconic 

    1. Chris Morlock
    2. doja

      doja

      oh omg ty i couldn’t find it for some reason 

    3. Chris Morlock
  4. alexa demie is a literal goddess on earth giveup3

  5. i feel it ... it’s coming ...

    RAIIIIINNNNN katy3

    FEEL IT ON MY FINGER TIPS 

    HEAR IT ON MY WINDOW PANE

    YOUR LOVE’S COMING DOWN LIKE

    RAAAAAIIIIIINNNNN

    WASH AWAY MY SORROW TAKE AWAY MY PAIN

  6. have any of y’all gotten covid / have it ? if so pls reply ari7

    1. Show previous comments  2 more
    2. saiga
    3. Simón.

      Simón.

      I would suggest that you get yourself tested, just in case. Not everyone has fever or loss of smell. Get well soon!

    4. doja

      doja

      tysm!! ❤️❤️❤️

  7. yea nvm artpop is still gaga’s best albumbrit15

    1. Show previous comments  1 more
    2. Billie Frank

      Billie Frank

      The album about her dead aunt that contains the song about masturbating to pass the time is better. dead7

    3. doja

      doja

      BYEEE OMG

    4. Billie Frank

      Billie Frank

      Dancing in circles feels good to be lonely. ny6

  8. anyways stream the best song of 2020cry8

     

  9. not y’all giving ellie golddick & selena gomez sections but not nicki brit15 what a mess , what’s next? a fucking jojo siwa or zara larson section?

    1. Show previous comments  2 more
    2. Atlantis Princess

      Atlantis Princess

      Do y'all really not understand how sections get added and axed? Why would there be a Nicki, Janet or Shakira sections if no one posts in them? Ellie, Selena and Dua were added cuz their sections have more posts than the main faves usually nicki5

    3. Billie Frank

      Billie Frank

      1 minute ago, Gravity said:

      Do y'all really not understand how sections get added and axed? Why would there be a Nicki, Janet or Shakira sections if no one posts in them? Ellie, Selena and Dua were added cuz their sections have more posts than the main faves usually nicki5

      Janet hasn't even done anything relevant since 2004. nicki5

    4. doja

      doja

      i understand having a dua section but the other two are just-brit15

  10. miley is honestly the only pop girl besides dua who didn’t disappoint this year 

    1. Show previous comments  1 more
    2. Royalty

      Royalty

      Gaga and Ariana didn’t disappoint either but go off

    3. doja

      doja

      @Royalty i forgot abt gaga brit15 chromatica was a good album but i hate how the demos sounded better than the actual songs (except rain on me) also positions is one of arianas weakest albums ngl

    4. Billie Frank

      Billie Frank

      The Cumtractor era did kind of disappoint though, it ended far too soon and wasn't as impactful as it could've been. Just look at what Dua has done with FN. 

  11. omg mess @mods. can y’all help brit15 my browser glitched out for a sec 

  12. the next 4 years are for the girls , the gays & pocnicki6

  13. george michael > michael jackson brit16

  14. getting back into madonnas discography made me realize how iconic she actually is  

  15. anyways stream sweetener & tyn for clear skin :) 

  16. CUZ BABYYY WHEN U LEFT I LOST A PART OF ME 

    IS THAT SO HARD TO BELIEVE 

    COME BACK BABY PLEASE 

    CUZ WE BELONG TOGETHERxtina10

  17. the way this bitch put brave new girl on in the zone but not and then we kiss cry8

    1. Mario

      Mario

      Brave New Girl is a nice song. 

  18. can we talk about how this is literally one of her best singles n mv too? it deserved way more tbh

     

  19. chromatica>>>>>>all of gagas discography except maybe tfm lol

  20. future nostalgia = best album of the year btw :) 

     

  21. yall act like Nickis the fucking anti-christ i cant lmfao1

    1. Madonna

      Madonna

      Deservingly, so.

  22. NICKI IS PERFORMING IN SAUDI ARABIA OMFG I-

  23. Why are the promo twitter accounts so deaddead2

    1. TomTom

      TomTom

      They have been replaced by the main account a couple of months ago 

    2. doja

      doja

      Ohhhhh tysm for telling me ari7

      they really should delete them 

    3. doja

      doja

      Ohhhhh tysm for telling me ari7

      they really should delete them 

  24. i should've never deleted my twitter accountkaty2

    1. Show previous comments  1 more
    2. doja

      doja

      i miss my old mutualskaty2 they were really nice even though 70% of them were horny asf and would spam my tl with gay porn gaga5

    3. Shego

      Shego

      i got suspended too yesterday katy2 and idk why, i didnt say anything, is just an account with M spotify, youtube stats, some fun troll etc. katy2 and the kii is that one day after my ban, Madonna posted on IG a photo of MY FUCKIN TWEET FROM THE ACCOUNT THAT JUST GOT BANNED. katy2 she noticed me and i got banned. katy2

    4. doja

      doja

      i'm sorry for your loss sis bey3

×