Jump to content

yahiie

Members
  • Post count

    997
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1,295 Excellent

About yahiie

  • Title
    Certified: Gold
  • Birthday 01/11/1994

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. <span style='color:#'>yahiie</span>

    Single Little Mix & Cheat Codes | Only You | June 22

    Omg this sounds amazing! Leigh's vocals
  2. <span style='color:#'>yahiie</span>

    Should they remake Just Stand UP!?

    This was iconic tbh Mariah when Carrie was singing is me in every situation of my life Miley's voice Sis improved so much omg Leona was one of the it girls that time wasn't she Ciara and Ashanti just standing there lmao
  3. <span style='color:#'>yahiie</span>

    HDD: Liberation 73k; Thoughts?

    6 years hiatus and no BB100 charting single? I'll take that! I was predicting 35-40k omg. She deserves so much more for this album, but considering 90% of the sales are pure sales this is great. Her streaming power needs work tho
  4. <span style='color:#'>yahiie</span>

    Charts HDD: Liberation - 68-73k

    Wtf?? I really expected so much less. Slay a bit legend, outsold so many currently popular people.
  5. <span style='color:#'>yahiie</span>

    Performance Fall In Line - Live at The Tonight Show

    This was incredible. The best performance of that song so far.
  6. <span style='color:#'>yahiie</span>

    Charts HDD: Liberation - 68-73k

    Wtf?? I really expected so much less. Slay a bit legend, outsold so many currently popular people.
  7. <span style='color:#'>yahiie</span>

    Performance Fall In Line - Live at The Tonight Show

    This was incredible. The best performance of that song so far.
  8. <span style='color:#'>yahiie</span>

    Discussion Has Liberation changed your Xtina trinity?

    Same
  9. <span style='color:#'>yahiie</span>

    Discussion Has Liberation changed your Xtina trinity?

    Same
  10. <span style='color:#'>yahiie</span>

    Other Trinity from each Xtina album

    1. Selt-Titled: Obvious, So Emotional, When You Put Your Hands On Me 2. Stripped: Cruz, Walk Away, The Voice Within 3. Back to Basics: Welcome, Slow Down Baby, Save Me From Myself 4. Bionic: Prima Donna, You Lost Me, Monday Morning 5. Lotus: Best Of Me, Army of Me, Light Up The Sky (the production tho )
  11. <span style='color:#'>yahiie</span>

    Photos Liberation Booklet

    beautiful
  12. <span style='color:#'>yahiie</span>

    Album Liberation Album Discussion

    You better have it preordered on itunes and buy it when it comes out then
  13. <span style='color:#'>yahiie</span>

    Album Liberation Album Discussion

    Y'all have to wait less than 48 hours to stream the album why wait for links
  14. <span style='color:#'>yahiie</span>

    Review NYTimes Critic’s Pick

    This review is so amazing. Got me more excited than I already was for this masterpiece
  15. <span style='color:#'>yahiie</span>

    Is Joanne really horrible??

    Nope, people just call whatever they don't like trash. Considering her previous albums, of course it would be badly received, because people didnt expect her to release that. And most gays who listen to her for pussy popping pop bops obviously wouldn't like it but it's not bad at all.
×