Jump to content

What version of "folklore" are you gonna order?

Recommended Posts

 

Spoiler

 

 

1) Into The Trees edition

frontcover1_600x.png?v=1595504833

2. Into The Weeds edition

frontcover2_f5e62081-9f77-440c-8faf-5f9e

3. Meet Me Behind The Mall edition

frontcover3_600x.png?v=1595504896

4. Betty's Garden edition

frontcover4_600x.png?v=1595504926

5. Stolen Lullabies edition

frontcover5_600x.png?v=1595504959

6. Hide And Seek edition

frontcover6_600x.png?v=1595504992

7. Running Like Water edition

FrontView7_600x.png?v=1595505022

8. Clandestine Meetings edition

frontcover8_600x.png?v=1595505053

 

If you want to have more information about the different editions, head to https://www.taylorswift.com/ 

Every deluxe version has 16 tracks + 1 bonus track called "the lakes", has 1 of the 8 covers as I listed above,  1 unique disc and 1 of the unique album booklets yas2 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think it's gonna be either Betty's Garden, Into The Weeds or Clandestine Meetings yas2 tomorrow I'll have my paycheck so I might order all  3 of them jj1 

Share this post


Link to post
Share on other sites

3, 4, 7 and 8 are classics brit16

My favorite is 8 tho! It looks REALLY good giveup1 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Snow said:

3, 4, 7 and 8 are classics brit16

My favorite is 8 tho! It looks REALLY good giveup1 

My friends are helping me decide which one to take and they said it looks boring jj4 they clearly lack of taste, because I think I'm gonna order 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Already ordered 6-8 on CD! Maybe another tonight and in the weeds or behind the mall vinyl 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Royalty said:

My friends are helping me decide which one to take and they said it looks boring jj4 they clearly lack of taste, because I think I'm gonna order 8

8?? boring?????? WHERE jj4

It's stunning tbh. The rest are pretty good too imo, except maybe 2 & 6 which are just "meh" for me 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Running Like Water vinyl was the first one I bought,  wanna get two more but can’t decide. cry8 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can y'all stop buying so I can buy one too tomorrow when I have my fucking money meg1 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Robi said:

Edition2-intheweeds_600x.png?v=159550488

The vinyl color is so goregous cry8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edition8-clandestinemeetings_600x.png?v=

it’s just SO pleasing to look at. The cover is gorgeous, so is the back. The vinyl color UGH I love it cry3

Share this post


Link to post
Share on other sites

For extra reference! (back covers)
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Browsing now   0 members

    No registered users viewing this page.

×