Jump to content
Hyun.

General K-Pop/J-Pop Discussion

Recommended Posts

On 5/23/2019 at 3:54 PM, billie. said:

 

D7RpTvIXsAcvIiT?format=jpg&name=small

 

bbc calling jennie jennifer rip2 rip2 

fall1 

On 5/24/2019 at 11:49 AM, Hyun. said:

the neg omg chr*s m*rlock is this you

SaBLg1x.gif

ari5 

On 5/24/2019 at 1:37 PM, Robert. said:

gfhjk right I forgot

All hail Miss Jenkneefer Kim

4b1e1f2e400e98c150be85c124782dc7.gif

4b1e1f2e400e98c150be85c124782dc7.gif

On 5/24/2019 at 1:50 PM, Robert. said:

I semi-stanned BTS during Blood Sweat & Tears and Spring Day ngl

Back when they were serving kuality

4b1e1f2e400e98c150be85c124782dc7.gif

bts and quality dont exist together.

4b1e1f2e400e98c150be85c124782dc7.gif

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Robert. said:

omg yes I'd love that

ANYTHING to inject a semblance of life into this thread

4b1e1f2e400e98c150be85c124782dc7.gif

 

3 hours ago, billie. said:

hello kpoops should we do a rate or something

4b1e1f2e400e98c150be85c124782dc7.gif

since Blackpink seem to be one of the bigger KPop groups, lets to a discog rate. under 20 songs.

4b1e1f2e400e98c150be85c124782dc7.gif

Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Chris Morlock said:

 

since Blackpink seem to be one of the bigger KPop groups, lets to a discog rate. under 20 songs.

4b1e1f2e400e98c150be85c124782dc7.gif

why only under 20 songs

 

what about the japanese versions? what about the tour covers?

2d77tnP.gif

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, billie. said:

why only under 20 songs

 

what about the japanese versions? what about the tour covers?

2d77tnP.gif

i have Clarity (Jisoo), If It's You (Rose), Sure Thing (all), Eyes Closed (Rose; studio). and of course Solo (Jennie)

the only japan version worth rating is the DDDD one cos of the new english raps.

and that tour album too.

2d77tnP.gif

4 hours ago, billie. said:

who shall do it and most importantly what are we rating? any thoughts?

2d77tnP.gif

BLACKPINK ofc

2d77tnP.gif

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, billie. said:

I don't think we should restrict the rate to only one group

sub vocalist @Hyun. suggested title tracks from the big 3 groups released this year which sounds like a good idea imo

2d77tnP.gif

Yeah I much prefer that idea! Hyun hosting then?

2d77tnP.gif

Link to post
Share on other sites

Me is horrible btw. CLC songs are just so noisy and loud. Black Dress and now Me are the worst offenders. You can't turn it up too loud or else the instrumental blasts out your ear drums but you can't turn it down or else you can't hear them sing. 

2d77tnP.gif

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Since I'm a shameless hoe, after all, lemme promote my reaction tew BTS hurr! Help a good sis OUT pls  @Robert. @Yoncé. @Kim Jiwon @Taylor @Divine + everyone else  

K-Pop Round Table Ep. 1 - Debuts! Hello fellow k-pop rats, I want to revive this thread a bit so I thought of a fun way to discuss some things related to the good sis Korean (and sometimes Japane


  • Browsing now   0 members

    No registered users viewing this page.

×