Jump to content

General K-Pop/J-Pop Discussion

Recommended Posts

Billie 1,150
38 minutes ago, Yoncé. said:

oh it’s a Yeri teaser today? Yawn. Where’s my bad bitches Joy and Seulgi?!? 

imagine hating Yerisus it couldn't be me

wkD81QI.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Billie 1,150
5 minutes ago, Hyun. said:

BI's "scandal" is one of the messiest, shameless things i've seen of late and honestly am glad that he's out of that disaster of a label

king better thrive outside of yg

wkD81QI.gif

this sudden BI stanning of yours because of his awful past hairstyle still triggers me

wkD81QI.gif

I agree with what you said though

wkD81QI.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hyun. 30,971
Just now, billie. said:

this sudden BI stanning of yours because of his awful past hairstyle still triggers me

wkD81QI.gif

I agree with what you said though

wkD81QI.gif

i've always liked him omg just never been the biggest ikon stan

but like the swiftness on his situation when seungri's took much longer is just disgusting to see

wkD81QI.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robert. 12,667
18 minutes ago, Divine said:

Birthday is so bad and it's flopping on Melon omg Somi LOSER

wkD81QI.gif

Looks like SoMiLa skipped her Havana and went straight to her Sangria Wine

wkD81QI.gif

 

---------

Oooh new SF9 cb ahead. Teaser sounds epic!

Also there's a new Escort x song out. Haven't listened yet but apparently it's a major bop! You can listen here:

https://streamable.com/94sm9

Share this post


Link to post
Share on other sites
Divine 145,203
14 minutes ago, Robert. said:

Looks like SoMiLa skipped her Havana and went straight to her Sangria Wine

wkD81QI.gif

Somi becoming the Ally Brooke of ioi, meanwhile Miss Chungha is the Beyoncé! A talented turn of events!

wkD81QI.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hyun. 30,971

girls let's not pretend the only bad thing about Birthday is the beat drop, the whole thing sounds like a disaster

wkD81QI.gif

7 hours ago, Robert. said:

Oooh new SF9 cb ahead. Teaser sounds epic!

 

ahh these kings omg rowoon can ******* ** *** giveup1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Divine 145,203

Enough about Somi's disastrous debut and instead focus on talent!

a bop! no one post seulgi's teaser pics please. a nightmare, literally a nightmare

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maraj 67,194
13 hours ago, Divine said:

no one post seulgi's teaser pics please. a nightmare, literally a nightmare

wait til you see joy’s...... what the actual fuck. irene really the one with good teaser pics as usual. rip4 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Divine 145,203
4 hours ago, Yoncé. said:

wait til you see joy’s...... what the actual fuck. irene really the one with good teaser pics as usual. rip4 

I don’t want to talk about Joy’s either. Get it away. Get it away from me now.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I cant believe sm invested more in the music (the teasers sound soooo good) and let out those horrible pics... wtf did they do to joys hair, were the braids on a budget? Not to mention seulgi.... those clothes aint ittttt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cosmic 40,453
1 hour ago, iloveseulgi said:

I cant believe sm invested more in the music (the teasers sound soooo good) and let out those horrible pics... wtf did they do to joys hair, were the braids on a budget? Not to mention seulgi.... those clothes aint ittttt

love that your first post here is shitting on sm lmfaoo... welcome! btw i agree with everything stated!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, iloveseulgi said:

I cant believe sm invested more in the music (the teasers sound soooo good) and let out those horrible pics... wtf did they do to joys hair, were the braids on a budget? Not to mention seulgi.... those clothes aint ittttt

sksks dead2 

 

but whale cum to the forum anyway! kesha9 

if you're gonna be a regular member, post an introduction thread --> https://fotpforums.com/forum/21-member-intros/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Divine 145,203
1 hour ago, iloveseulgi said:

I cant believe sm invested more in the music (the teasers sound soooo good) and let out those horrible pics... wtf did they do to joys hair, were the braids on a budget? Not to mention seulgi.... those clothes aint ittttt

pfff DRAG meniniSM lmfao1 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robert. 12,667
18 hours ago, iloveseulgi said:

I cant believe sm invested more in the music (the teasers sound soooo good) and let out those horrible pics... wtf did they do to joys hair, were the braids on a budget? Not to mention seulgi.... those clothes aint ittttt

oof go off

Who do you stan btw aside from RV?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vilppu 10,020

Wanda getting the only good teasers as expected of the best and most attractive member

2 minutes ago, Robert. said:

My favorite Somi pictures ari6

Wow these are really great if you pretend Somi is not there

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Browsing now   0 members

    No registered users viewing this page.

×