Jump to content
Hyun.

General K-Pop/J-Pop Discussion

Recommended Posts

12 minutes ago, Hyun. said:

the title sounds so dumb but i hope it slaps giveup1 gonna ignore teasers bc they always spoil the best parts tbh

I kinda feel bad for them that it's been over a year and they only got a digital single as a comeback dead1 

Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Divine said:

I kinda feel bad for them that it's been over a year and they only got a digital single as a comeback dead1 

cube giving idle the spotlight just doesn't sit right with me dead1 but hey CLC's discog is miles better so if we have to do singles to keep that streak, i don't mind!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Since I'm a shameless hoe, after all, lemme promote my reaction tew BTS hurr! Help a good sis OUT pls  @Robert. @Yoncé. @Kim Jiwon @Taylor @Divine + everyone else  

K-Pop Round Table Ep. 1 - Debuts! Hello fellow k-pop rats, I want to revive this thread a bit so I thought of a fun way to discuss some things related to the good sis Korean (and sometimes Japane


  • Browsing now   0 members

    No registered users viewing this page.

×