Jump to content
Hyun.

General K-Pop/J-Pop Discussion

Recommended Posts

I got Kyary's new album from here its a torrent u will need utorrent to dl upping it to zippyshare now

I ordered the physical copy it should be here by next week antm1

http://www.nyaa.eu/?page=view&tid=446114

 

I got Kyary's new album from here its a torrent u will need utorrent to dl upping it to zippyshare now

I ordered the physical copy it should be here by next week antm1

http://www.nyaa.eu/?page=view&tid=446114

Upload it pleaase

Link to post
Share on other sites

OMGWUT?? WHY?? 

 

I was just starting to like her. oprah1

 

She's leaving to start her own solo career. :giveup:

 

I was starting to like her too.  ny13.gif' alt='ny11'>   Either we'll have 6-ara back for a while again or Dani (who barely knows Korean and is only 15) is going to be her replacement.

Link to post
Share on other sites
Guest JØEY

She's leaving to start her own solo career. :giveup:

 

I was starting to like her too.  ny13.gif' alt='ny11'>   Either we'll have 6-ara back for a while again or Dani (who barely knows Korean and is only 15) is going to be her replacement.

 

With CCM? um1

 

6-ara is unlikely at this point tbh, it's the perfect chance for Dani to debut (unfortunately).

Link to post
Share on other sites

With CCM? um1

 

6-ara is unlikely at this point tbh, it's the perfect chance for Dani to debut (unfortunately).

 

 

I'm assuming, but I'm not sure.

 

CCM in general is a mess. Areum wasn't the only announcement today, these are the other ones I read about:

 

SPEED will be gaining two new members making it a total of 9 members.

5dolls will now be known as F-VEDOLLS

Yeonkyung of THE SEEYA will be a member of both THE SEEYA and F-VEDOLLS.

T-ARA will be promoting with just 6 members in Japan.

Dani has replaced Areum in T-ARA N4.

 

Such a mess! fall1

Link to post
Share on other sites
Guest JØEY

I'm assuming, but I'm not sure.

 

CCM in general is a mess. Areum wasn't the only announcement today, these are the other ones I read about:

 

SPEED will be gaining two new members making it a total of 9 members.

5dolls will now be known as F-VEDOLLS

Yeonkyung of THE SEEYA will be a member of both THE SEEYA and F-VEDOLLS.

T-ARA will be promoting with just 6 members in Japan.

Dani has replaced Areum in T-ARA N4.

 

Such a mess! fall1

 

I just can't.. fall3.gif' alt='fall2'>

 

F-VEDOLLS tho fall3.gif' alt='fall2'>

Link to post
Share on other sites
Guest JØEY

Not sure why, but this just started slaying me. :slayed:

 

 

 

OMG I know right? I always hated the song since I first heard it but I was listening to it last week and thought 'OK, this is kinda good :gasp:'  laughcry

Link to post
Share on other sites

OMG I know right? I always hated the song since I first heard it but I was listening to it last week and thought 'OK, this is kinda good :gasp:'  laughcry

 

Yeah, that was me too.

 

It's Gayoon's part that really pumps me up, it's so good! Plus, the What's Your Name part just makes you want to get up and twerk. :dancey:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Since I'm a shameless hoe, after all, lemme promote my reaction tew BTS hurr! Help a good sis OUT pls  @Robert. @Yoncé. @Kim Jiwon @Taylor @Divine + everyone else  

K-Pop Round Table Ep. 1 - Debuts! Hello fellow k-pop rats, I want to revive this thread a bit so I thought of a fun way to discuss some things related to the good sis Korean (and sometimes Japane


  • Browsing now   0 members

    No registered users viewing this page.

×