Jump to content

TV shows you're watching right now!

Recommended Posts

Guest ❤ уυηg яαρυηχєℓ ❤
Guest ❤ уυηg яαρυηχєℓ ❤

True Blood

antm1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scully 2,770

American Horror Story: Asylum

The Walking Dead

Supernatural

Ghost Adventures

I watched Dexter (the pilot) and it was cool, I just need to take some time to get into the show. I've heard nothing but good stuff about it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest M!X
Guest M!X

Revenge

Once Upon a Time

The Vampire Diaries

The Big Bang Theory

2 Broke Girls

How I Met Your Mother

Burn Notice

American Horror Story: Asylum

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 Rock

American Horror Story

Arrow (I'm going to watch first episode soon moo1)

Community

Cougar Town cry1

Drop Dead Diva

Game Of Thrones

Glee

Happy Endings

Haven

Misfits

Modern Family

Nashville

Nurse Jackie

Once Upon A Time

Pretty Little Liars

Revenge (I'm going to watch first episode soon moo1)

Switched at Birth

Teen Wolf

The Big Bang Theory

The Good Wife cry1

The Lying Game

The New Normal cry1

The Vampire Diaries

The Walking Dead

True Blood

White Collar

+ few more waiting to be watched ny2

OMG I have a problem bs11 I'm addicted fall4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest M!X
Guest M!X
30 Rock

American Horror Story

Arrow (I'm going to watch first episode soon moo1)

Community

Cougar Town cry1

Drop Dead Diva

Game Of Thrones

Glee

Happy Endings

Haven

Misfits

Modern Family

Nashville

Nurse Jackie

Once Upon A Time

Pretty Little Liars

Revenge (I'm going to watch first episode soon moo1)

Switched at Birth

Teen Wolf

The Big Bang Theory

The Good Wife cry1

The Lying Game

The New Normal cry1

The Vampire Diaries

The Walking Dead

True Blood

White Collar

+ few more waiting to be watched ny2

OMG I have a problem bs11 I'm addicted fall4

gurl I watch True Blood, GoT and PLL but at the moment they're on breaks so they don't count +queenbitch+

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gabe. 5,586
omfg so many showtime fans lol! i had no idea.+legend+

so, my long ass list.

grey's anatomy

desperate housewives

weeds

united states of tara

spartacus: blood and sand

the vampire diaries

gossip girl

true blood

90210

the big bang theory

chuck

modern family

the voice

queer as folk

grey's anatomy - still watching

desperate housewives - finished

weeds - abandoned

united states of tara - abandoned

spartacus: blood and sand - still watching

the vampire diaries - i'm thinking abandoned tbh

gossip girl - abandoned!!

true blood - still watching

90210 - ew

the big bang theory - gotta start season 6

chuck - abandoned

modern family - still watching

the voice - still watching

queer as folk - abandoned

adding

friends - watching

game of thrones - watching

the OC - watching

six feet under - finished

friday night lights - finished

2 broke girls - gotta start season 2

american horror story - gotta start season 2

homeland - gotta start season 2

the walking dead - watching

Edited by Gabe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG I have a problem bs11 I'm addicted fall4

omg you love TV as much as me oprah1

Current shows I'm watching:

The Vampire Diaries (cry1 slayin this season)

Grey's Anatomy

The Voice

X Factor

Community

Modern Family

Arrow

Dexter

Homeland (SO GOOD)

The Walking Dead (omg I cried so hard at the end of the last episode dead2)

Once Upon a Time (so good this season cry1 Hook yum1)

Revenge

Nashville (Connie Britton +legend+)

American Horror Story (so much disturbing shit this season dead2)

Glee (idk why, dont care for the new people)

Bob's Burgers

Survivor

True Blood (during summer)

Teen Wolf (during summer)

and old shows I'm watchin rn on Netflix dead2:

Buffy the Vampire Slayer (6th time watching whole series dead2)

Friday Night Lights (2nd time watching series cry1 so good cry1)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 broke girls

arrow

dont trust the b in apt 23

dexter

downton abbey(the 3rd season is just finished tho)

family guy

modern family

partners

rupaul's all stars drag race

skins(waiting for series 7)

south park

the borgias

the cleveland show

the exes(abandoned)

the new normal

the simpsons

the x factor us

true blood(waiting for the new season oprah1)

and there are so many more that i've already finished but it'd be a damn long list so...moo1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Browsing now   0 members

    No registered users viewing this page.

×