Jump to content

pemibapy

Members
  • Post count

    6,694
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About pemibapy

  • Title
    Surprise Bitch

Recent Profile Visitors

1,059 profile views
  1. no, it will probably have better sales this week than last week last week 4 days it was almost out of top100, 3 days top20 this week 7 days top30/top40
  2. the 2014 is not HQ tho, the colours don't seem that good, so
  3. wut? huge drop? no. last week it only had 3 days of streaming + 3 days of good sales this week we have 7 days of better sales + 7 days of stream
  4. that's part of ha performance if it is shit that's her fault but that is promotion I just hope to be slayed with the 2nd single, but I won't most likely .gif' alt='fall2'>
  5. I always forget her tour is named prismatic, so I always gigle a bit when I see the name
  6. yeah they looked great not gonna get us and all the things she said bring so many childhood memories those songs are truly amazing
  7. http://www.youtube.com/watch?v=pJcfdkHzFpY http://www.youtube.com/watch?v=Pa8bCtFraj0 what is this then? omg that's awk
×