Jump to content

The Plague

Members
  • Post count

    941
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

768 Excellent

7 Followers

About The Plague

  • Title
    ~ A L T Ǝ R - E Ⅎ I ˥ ~

Recent Profile Visitors

3,592 profile views
  1. The Plague

    Album

    forget the demonic shit, she doesn't even sound ON BEAT when's rapping .... i'll give her the benefit of doubt and say that may be the producer's fault (if there even was one???) but lmao wyd az honestly tho is that even her screaming or the sound of her sacrificing some goats to lucifer or sth
  2. Honestly, they both kinda suck. but yeah this is still a lot better than Dump. Brooklyn Nights also sucks. Bye x
  3. The Plague

    Game

    not washing all over me Drowned World vs. Mer Girl was the toughest choice imo, as well as American Life vs. Gone cuz i looveee American Life, but i chose AL cuz it's a banger.
  4. random, but there's a hair or something on the camera lens in the dancing scenes that start around the 1 minute mark, that bothered me tbh but anyway, she is cool and seems to always have a vision for her art. I appreciate.
  5. The Plague

    Album

    am i the only one mad about MDNA being LAST ??? ..... this might be bold but i'd almost switch its place with Madame X, sorry.
  6. The Plague

    Gossip

    As long as there's recording studios there........
  7. The Plague

    Other

    reminds me of something from the Family Channel when i was a kid Kim Possible teas or sth
  8. ugh i got too drunk last night and left my phone in an uber  ari9 pray 4 its rihturn  brit1

    1. The Plague

      update: I got it back that day bebe1

  9. The Plague

    Discussion

    QUALITY album. Open Your Heart is my fav.
  10. The Plague

    Album

    messy but go off queen
  11. The Plague

    This. Defs 3 imo but if not then 2.
  12. The Plague

    Album

    you know the song names spell out Madame (+X, if u count the X from Express Yourself) right ? i didn't realise this either until I looked at a Reddit thread tbh lol.
  13. The Plague

    Celeb News

    Yasss tay is a dom daddy TOP and imHERE for it
×